Jan Arend de Kroon

Jan Arend

Nieuw lid
Howdy!
Even voorstellen. Ik woon in Oost Nederland, in Elden. Mijn voorkeursluchthavens zijn dan ook Dusseldorf en Keulen.
Als motorrijder ben ik eenmaal eerder in het zuidwesten van de USA geweest. Las Vegas - Las Vegas op een Harley. Dat was leuk! Daarom had ik mezelf beloofd om met mijn gezin (vrouw, twee dochters van 15 en 17) ook een keer naar het Wilde Westen te gaan. Dat was gepland voor 2020. En uitgesteld naar 2021, met als voordeel dat we nu een paar dagen langer kunnen. Wij gaan San Diego - San Diego doen.
Ik zal ons reisplan ergens in dit forum gaan tonen.
 
Hi Jan! Top dat je het forum gevonden hebt! Welkom!

Jammer dat jullie reis was uitgesteld! Hopelijk Gaat het dit jaar door, maar de voorpret is alleen al heerlijk. Ben erg benieuwd naar je reisschema. Ik heb zelf hier een reisschema geplaatst. Misschien kan je nog wat inspiratie vinden.
 
Ik had 'm al gezien. Leuk om te lezen! Zelf heb ik de rondreis van ons al met een plaatje getoond. Ik zal eens kijken of ik het reisplan op een zelfde manier ergens kan plaatsen. Leuk en handig forum, btw!
 
Leuk, Dankjewel!

Die heb ik trouwens wel erg uitgebreid geschreven om mensen te laten zien hoe "eenvoudig" het is om alles zelf te plannen, met kosten en afstanden erbij.
 
Terug
Bovenaan