Route ideetjes ?

Travelnorth

Nieuw lid
In mei 2021 (half mei tot half juni) hoop ik mijn uitgestelde reis te gaan maken ;). Het zal mijn 2e keer worden . Ik ben eerder naar Canada geweest en heb toen een rondreis gemaakt van Calgary naar Vancouver met de auto, 4 weken.

In 2021 ga ik met de camper om dat ook eens te ervaren en heb gekozen voor een rondje Vancouver. Heb 28 dagen camper en ervoor en erna nog wat nachten in vancouver.

Ik heb geen specifieke wensen, al wil ik niet mijn reis van vorige keer overdoen. Mijn route was toen grofweg: Calgary, Banff , Jasper, wells gray, kelowna, vancouver island en vancouver in het kort. Op die route heb ik de standaard dingen gedaan zeg maar.

Nu wil ik wederom naar Vancouver Island en misschien Sunshine coast.

Ik hou van natuurparken, wandelen, natuur , bergen, mooie scenic byways en zo nu en dan gezellige plaatsjes ;-). Ik rij liever niet meer dan 300 km per dag, een incidentele lange reisdag is oke, maar niet iedere verplaatsing. Ik sta ook graag meer dan 1 nacht op een plek tenzij niet bezienswaardig genoeg.

Wat zouden jullie voor een 2e keer op de route zetten ? Ben benieuwd naar routes van anderen en hou me aanbevolen voor tips ;)
 
Gaaf hoor! Mooie plannen en hopelijk gaan ze door. Ik ga dit onderwerp volgen want ik wil zeker de komende twee jaar dit standaard rondje door West-Canada rijden! ??
 
Terug
Bovenaan