Voorstelrondje

Ivo013

Nieuw lid
Hi, ik ben Ingrid, 62 jaar jong, geen partner meer maar wel 2 zonen (34-31) forum naam is een combi van mijn voor- en achternaam met 013 als toevoeging vanwege de woonplaats Tilburg,
Ooit in een ver verleden (1982) voor een 1e keer naar Florida gereisd met mijn partner, zwager en schoonzus, daar toen al het A-virus opgelopen, niet beseffend wat dit was, maar jaren heimwee gehad naar die vakantie..... waarom?? ik kan het niet zeggen, een gevoel van thuiskomen, toen al. Jaren niet in de gelegenheid geweest om te reizen naar de VS vanwege de kosten en toen nog jonge kinderen, maar vanaf 2005 toch met enige regelmaat naar de USA vertrokken, liefst nu 1-2 x per jaar, ondertussen al een keer of 14 over gestoken, of alleen of met mijn 2 zonen of met een van mijn vriendinnen.
In febr. nog net voor de ellende begon naar Florida geweest voor een weekje relaxen, maar de trip naar Denver in sept natuurlijk geannuleerd.
Ik vind het een fantastisch land om er te zijn, maakt me eigenlijk niet eens uit waar.... als ik maar ben. Dus als het weer kan steek ik , als hel zo snel, de oceaan weer over. Hoop hier ook leuke tips te verzamelen en of te kunnen delen. Houd een reisblog bij, dus wie interesse heeft? ik lees het wel. Hartelijke groeten Ingrid
 
Hoi Ingrid! Leuk dat ook jij het forum gevonden hebt! Dat virus is trouwens besmettelijk! :ROFLMAO:

Ik was in februari ook nog in Florida, heerlijk genoten! Voor volgend jaar al twee reizen staan dus dat wordt duimen!

Je weblog lees ik graag! Eventueel kan je de link in je handtekening plakken zodat hij onder elke bericht wat je typt staat. Zoals bij mij staat er "Eigenaar: Rondreizen Noord-Amerika" onder. Wil je hem instellen? Klik dan hier.
 
Hi!

Inmiddels alweer een tijd geleden, helaas is het forum nog erg rustig, maar wie weet ooit 🤞:giggle:

Ik zie op je website X-MAS tripping? Nog op reis geweest?
 
Terug
Bovenaan