DollarExpress

Met nog een ruime week voor vertrek naar de VS lijk ik vwb autohuur uit te komen (via Auto Europe) bij Dollar. In het verleden heb ik wel gebruikgemaakt van DollarExpress, ook als mijn reservering via een broker liep. Weet iemand of dit nog steeds mogelijk is, of kan ik mij opnieuw registreren besparen?
 
Nee, ik kom er niet meer in, bijna alle gegevens zijn veranderd. Maar je moet zoveel details invoeren voor een nieuw account dus ik dacht zal de vraag hier eens stellen of ik überhaupt nog wat aan dat account heb. Voorheen kon je een reservering via een broker in je DE account nooit terug zien, maar werd je bij de DollarExpress balie (in de garage) altijd keurig geholpen. Daar ben ik een beetje op uit.
 
Aha nee dat weet ik eerlijk gezegd niet. Zelf nog nooit bij DollarExpress gereserveerd eerlijk gezegd.

Ben wel benieuwd straks naar je reis! Misschien kan je ons op het forum een beetje up-to-date houden, ondanks de "rust" :)
 
Ik schrijf mij niet meer in bij DE Guido, ik zie het wel volgende week in Miami. Ik heb altijd wel wat Dollars in in mijn zak, mocht het in de garage niet naar wens gaan, dan loopt er altijd wel een mannetje rond die mij voor een tip verder kan/wil helpen. Ik ben er alleen nog niet over uit of we zo'n tolsysteem (tol-by-Plate oid) gaan aanschaffen, eerder deden we dit ook een paar keer niet en dat ging eigenlijk prima in Florida.

Onze reis hou ik bij in een reisverslag op onze website. Voor losse zaken (bv hoe is het nu na Hurricaine Ian aan de Gulfcoast) zal ik wel een vermelding kunnen maken als het interessant genoeg is.
 
Meestal komt dat wel goed ja. Ik heb de tol ook altijd gewoon via de verhuurder laten lopen. Ik weet eigenlijk niet of dat veel duurder of goedkoper is maar het werkte prima.

Een paar updates over de Gulfcoast wordt zeker gewaardeerd in het Florida forum!

Have fun daar!
 
Terug
Bovenaan