Voorstelrondje Connie J

Connie J

Nieuw lid
Hallo, wat leuk een nieuw forum over rondreizen in het o zo geliefde Noord-Amerika. Reizen was al een passie van me zodra ik me bewust werd dat de wereld groter was als het dorp waar ik opgroeide. Uit dit forum hoop ik ook weer leuke tips te halen, gave to do’tjes, must see etc. Ook wil ik vragen beantwoorden en tips geven over de Staten waar wij inmiddels rondgereisd hebben: Florida, Californië, Arizona, Nevada, Colorado, Hawai’i, Idaho, Louisiana, Maryland, Mississippi, Montana, Nebraska, New Mexico, South Dakota, Tennessee, Utah, Virginia, Washington DC, Wyoming en over 2 weken vertrekken we voor een trip door Texas.
 
Hallo Connie! Leuk dat je het forum hebt gevonden! Het is nog een beetje rustig maar ooit gaat dat goed komen........hoop ik. :)

In ieder geval ziet het ernaar uit dat je een ervaren Amerika reiziger bent met veel ervaring als ik het zo zie. Leuk als je je ervaringen wil delen of vragen van andere kan beantwoorden. Vele plezier op het forum en sowieso een fijne vakantie! Hopelijk wil je je ervaringen delen.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan