Wanneer denken jullie dat de grenzen met Amerika weer open gaan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elke dag kijk ik of amerika verandert is van kleur en of Biden het land weer open gooit. Het niet weten waar je aan toe bent is het vervelends van alles.
Welkom @Ivon ! Ik heb helaas geen reis meer op korte termijn. Ik heb zo in januari en februari gezeten. Erg vervelend! Ik duim voor je en hopelijk komt het goed! 🙏 🤞
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivon
Reisdavies vanuit Nederland gaat morgen naar geel. Mooie eerste stap!

Nu nog het inreisverbod vanuit Amerika 🤞🏻
 
President Biden heeft aangegeven de komende dagen met een update te komen over de Europese travelban

Bron: CNN
 
Helaas zijn de dagen inmiddels een week geworden. Benieuwd of er komende week iets wordt meegedeeld.
 
Ja, behalve dan dat tot 21 augustus travelbans verlengd zijn. Dus ben bang dat dit de informatie was die ze gebracht hebben.
 
Eindelijk een beetje erg veel beweging! CNN en andere bronnen melden dat per november volledig gevaccineerde reizigers weer naar Amerika mogen reizen!

Bron: CNN.com
 
Sinds gisteren zijn de eisen bekend waaraan je moet voldoen als je per 8 november naar Amerika wilt reizen.

De belangrijkste punten zijn:
  • Volledig gevaccineerd (= 2x)
  • Kinderen onder de 18 jaar uitgezonderd van vaccinatieplicht.
  • Negatieve test
  • Reizen met gezichtsmaker
@mafo heeft een handig document opgesteld met veel meer informatie. Klik hier voor de link.
 
Weet iemand welk officieel vaccinatiedocument de VS vereisen? Ik heb alleen een print van de GGD/RIVM en een vaccinatiebewijsvan mijn huisarts. Ik ga 9 nov.
 
Als ik het goed lees moeten de vliegtuigmaatschappijen voor vertrek naar de US de vaccinaties controleren. Het lijkt mij dat u een QR-code heeft in de officiële app en zich daarbij kan legitimeren.

Ik zie nergens specifieke eisen mbt de bewijzen van een vaccin maar ik kan ernaast zitten natuurlijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan