Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Ja lastig, ik heb geen idee hoeveel mensen er standaard op de drukke dagen aanwezig waren. Zag onlangs nog 800-900 beschikbare plaatsen in de zomer en dat vond ik zomaar niet zo heel veel op een dag in de zomer vakantie. Uiteraard is het een deel want de rest wordt vlak voor tijd vrijgegeven en veel mensen hoeven ook geen reservering. Het gaat denk ik ook voornamelijk om alle files waardoor men niet door het park kan rijden. Dus op zich wel fijn.Ik was afgelopen jaar in Arches met een timed entry maar vond de highlights gewoon enorm druk nog
Ja lastig, ik heb geen idee hoeveel mensen er standaard op de drukke dagen aanwezig waren. Zag onlangs nog 800-900 beschikbare plaatsen in de zomer en dat vond ik zomaar niet zo heel veel op een dag in de zomer vakantie. Uiteraard is het een deel want de rest wordt vlak voor tijd vrijgegeven en veel mensen hoeven ook geen reservering. Het gaat denk ik ook voornamelijk om alle files waardoor men niet door het park kan rijden. Dus op zich wel fijn.
Ik was afgelopen jaar in Arches met een timed entry maar vond de highlights gewoon enorm druk nog