Beperkingen camper 30 feet

katriendc

Nieuw lid
Hallo, binnen 4 weken vertrekken we, redelijk last minute, op roadtrip in Zuidwest-Amerika.
We hebben een Cruise America camper van 30 feet gehuurd. ( voor ons de allereerste keer een camper, en zefs kamperen voor de eerste keer). Nu vrezen we wel dat we redelijk wat beperkingen gaan hebben met zo'n grote camper. Bijvoorbeeld hebben we gelezen dat de Artist Drive in Death valley verboden is boven 25 feet, evenals Dantes view. Zijn er nog veel van die plaatsen waar we niet toegelaten zullen worden? Zijn er nog andere zaken die voor moeilijkheden gaan zorgen? We zijn nog maar net begonnen met het plannen van onze route en campings.
Nog een bijkomend vraagje...campings op voorhand vastleggen in april, of kan je zelfs gemakkelijk langs de weg iets vinden?
Alvast bedankt voor alle tips en bedenkingen.
 
Hallo en welkom!

Ik ben (helaas) geen ervaringsdeskundige op het gebied van RV's. Wel weet ik dat veel verhuurders helemaal geen RV's toe laten in Death Valley als is dit alleen voor de zomer, hier heeft u geen last van.

Wat ook goed is om uit te zoeken is Glacier Point Road in Yosemite. Deze mocht je ook niet op met een RV maar weet niet de laatste status. Er rijden wel genoeg shuttlebussen dus mochten jullie dit willen bezoeken dan is dit geen probleem.

Verder lijkt het me verschrikkelijk om met een RV door de grote steden te rijden maar daar zijn vast oplossingen voor, nogmaals ik ben geen ervaringsdeskundige :)

Waarschijnlijk reageren er vast snel mensen met ervaringen op het gebied van RV's šŸ¤ž
 
Hallo en welkom!

Ik ben (helaas) geen ervaringsdeskundige op het gebied van RV's. Wel weet ik dat veel verhuurders helemaal geen RV's toe laten in Death Valley als is dit alleen voor de zomer, hier heeft u geen last van.

Wat ook goed is om uit te zoeken is Glacier Point Road in Yosemite. Deze mocht je ook niet op met een RV maar weet niet de laatste status. Er rijden wel genoeg shuttlebussen dus mochten jullie dit willen bezoeken dan is dit geen probleem.

Verder lijkt het me verschrikkelijk om met een RV door de grote steden te rijden maar daar zijn vast oplossingen voor, nogmaals ik ben geen ervaringsdeskundige :)

Waarschijnlijk reageren er vast snel mensen met ervaringen op het gebied van RV's šŸ¤ž
Dankjewel alvast. Ik heb ook een groot aantal andere vragen? Zie ook mijn Facebook post. Mag ik die post hier ook plaatsen? Of is die te lang en te uitgebreid?šŸ™ˆ
 
Terug
Bovenaan