Eerste indruk

sebas82

Nieuw lid
Hoi hoi,

Ik ben zelf nog nooit in Amerika geweest. Ik hoop in 2023 voor het eerst te gaan met mijn gezin. We willen een roadtrip doen door West Amerika. Maar ik ben heel nieuwsgierig naar jullie eerste indruk toen jullie voor het eerst naar Amerika gingen. So, tell me....:)

Groeten,

Sebastiaan
 
Mijn eerste reis naar Amerika was ruim 20 jaar geleden maar een meer recentere reis was in 2015 naar Florida en in 2017 naar het zuidwesten van Amerika.

Hoewel deze staten qua omgeving, landschap en cultuur enorm verschillen ben ik altijd erg happy als ik in Amerika ben. De mensen (locals) zijn top, vriendelijk en behulpzaam. Ik zeg er expres locals bij want de Amerikanen die op vakantie in eigen land zijn gedragen zicht net anders ;)

Wat ik vooral heerlijk vind is de ruimte die er is. Alles is groot en ruim, wegen, winkels, gebouwen, auto's, natuurparken, parkeerplaatsen etc. echt alles. Hierdoor heb ik een extra ontspannen gevoel. Met de auto in de spits door LA is trouwens wel een beetje krap en druk :LOL::ROFLMAO: Ik hou er ook van dat ze trots zijn op hun land, afkomst en vlag. Echt overal zie je die vlag ??!

De natuur is zo wonderschoon en divers echt prachtig!

Maar goed ik ben ook een beetje verslaafd aan de Verenigde Staten ?:LOL:
 
Terug
Bovenaan