Marianne stelt zich voor

Marianne

Nieuw lid
Hallo liefhebbers van de VS en Canada,

Mijn naam is Marianne en ik woon in de omgeving van Utrecht.
Als sinds ik een klein meisje was, wilde ik naar Amerika. Dat gebeurde in 1989 op mijn 22e. Tien dagen Miami met daarna een cruise naar de Bahama's van 5 dagen. In 1990 ging ik terug naar Miami en Orlando. In 1991 reed ik samen met mijn moeder van LA naar Las Vegas en een stuk highway 1 naar Santa Barbara. Ondanks dat ik Florida geweldig vond, was het westen het échte Amerika voor mij. In 1992 een ticket geboekt en auto gehuurd en 4 weken door het zuid westen getourd. Niets van te voren besproken, alles ter plekke. En dat zonder internet! ;)
Tot 1999 nog een paar keer geweest en daarna jaren niet meer. Maar als het goed is ga ik in 2024 weer en dit keer met mijn man! Hij is er nooit geweest en ik wil hem dit heel graag laten zien. Het wordt in ieder geval het westen, maar ik wil het op mijn gemak doen en parken en plaatsen bezoeken waar ik nog niet eerder was. Er zal in de 30 jaar dat ik er niet geweest ben wel het e.e.a. veranderd zijn, dus ik hoop hier veel inspiratie en handige tips op te doen.
Ik lees graag jullie ervaringen!
 
Welkom Marianne, leuke dat je het forum gevonden hebt!

Ik ben ook regelmatig in het westen en Florida geweest en ik denk dezelfde ervaringen. Leuk dat je nu in 2024 met je man naar Amerika wilt reizen!

Het forum is nog niet heel druk, althans met postende mensen, maar met het westen kan ik je sowieso ook al aardig op weg helpen.

Wat bedoel je exact met het westen? In april 2024 is er een totale zonsverduistering in Amerika. Misschien vanuit Texa beginnen en dan richting het westen? Unieke ervaring, ik zal er zeker ook zijn!

Veel plezier!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan