Roadtrip van 1 jaar door Amerika - Wekelijkse updates

Hallo allemaal,

In ons voorgaande bericht hebben we uitgelegd hoe we deze reis van 1 jaar door de VS en Canada geregeld hebben. Inmiddels zijn we alweer een maand onderweg en is het tijd voor wat updates! Ik zal de nieuwe updates hier verzamelen om ervoor te zorgen dat het niet een wildgroei aan forumberichten wordt.

In deel 6 van de roadtrip bezoeken we twee prachtige natuurgebieden en constateren we dat ons leven echt heel eenvoudig is geworden...
😊
Wat eten we en waar slapen we, dat is min of meer het enige waar we ons nog om moeten bekommeren. Het lange reizen begint nu echt haar vruchten af te werpen, een heerlijk en vrij gevoel
😇


Je kunt deel 6 hier lezen: Barrington & Blythe Island Country park, Georgia | Roadtrip USA (6)
Deel 5 (Savannah) gemist? Lees het hier: Reisgids Savannah Georgia | Roadtrip USA (5)
 
We zien jullie updates graag tegemoet!

Jullie hebben al aardig wat mooie verhalen. Ik ben erg benieuwd naar de 23ste van april, the raketlancering vanaf Kennedy Space Center. Voor mij al een hele tijd een grote wens om eens in het echt te zien. Als ik wat mee tijd heb wacht ik op een Heavy Falcon 🚀
 
Ja ik ga die lancering absoluut zien en over schrijven. Helaas geen Falcon Heavy maar een 'gewone' SpaceX raket...

Ik heb nog goede hoop voor de grote SLS (de nieuwe Space Launch System) van NASA waar ze mee naar de maan gaan, die gaan ze ook een aantal keer testen dit jaar. Dat ding is ook gigantisch, groter dan de Heavy.

En dan nog dat bizar grote Starship waar SpaceX mee naar Mars wil, ook die gaan ze voor het eerste vliegen dit jaar vanuit Boca Chica Texas. Als ik 1000 kilometer om moet rijden om dat te zien, doe ik dat :D
 
Haha zo gaaf! In 2015 waren wij bij een van de eerste testen met de Dragon.

Hier staat mijn zoon de duinen te filmen maar staat er perfect op met de dragon aan parachutes. Amper raket gezien, was klein dingetje en ging niet heel hoog. Deze test was om de dragon tijdens de lancering los te schieten van de raket in geval van nood.

Hij heeft er niet hele goeie herinneringen aan aangezien ik er niet heel happy mee was dat hij de duinen aan het filmen was :)

Super gaaf! 🚀

Playalinda-Beach-Dragon-Launch.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan