Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Normaal
Mijn persoonlijke keuze is gevallen op Bryce Canyon en Yosemite. Wat betreft Bryce Canyon, ik vind de kleuren van Bryce echt prachtig! Vooral tijdens zonsopkomst en ondergang is nog mooier. Het gemak waarmee je hier tussen de rode rotsen kan wandelen vind ik ook heerlijk.Aangezien ik gek op watervallen, bossen en bomen ben mag Yosemite niet ontbreken. Je kan hier werkelijk uren door bossen en bomen rijden en lopen. De reuzensequoia's vind ik prachtig. Het uitzicht vanaf Glacier Point, tijdens zonsondergang, is misschien wel het mooiste wat ik ooit gezien heb.
Mijn persoonlijke keuze is gevallen op Bryce Canyon en Yosemite. Wat betreft Bryce Canyon, ik vind de kleuren van Bryce echt prachtig! Vooral tijdens zonsopkomst en ondergang is nog mooier. Het gemak waarmee je hier tussen de rode rotsen kan wandelen vind ik ook heerlijk.
Aangezien ik gek op watervallen, bossen en bomen ben mag Yosemite niet ontbreken. Je kan hier werkelijk uren door bossen en bomen rijden en lopen. De reuzensequoia's vind ik prachtig. Het uitzicht vanaf Glacier Point, tijdens zonsondergang, is misschien wel het mooiste wat ik ooit gezien heb.