Alles over Vancouver

Guido

Moderator
Komende zomer ga ik een rondreis maken door het West Canada en het Noordwesten van Amerika. We starten en eindigen onze reis in Vancouver. Dit topic heet "Alles over Vancouver" waarvan ik de eerste post compleet zal (her)inrichten met informatie over Vancouver.

Ik wil in ieder geval wat highlights fotograferen en ook de skyline van de stad. Waar kan je dit het beste doen?

Voor nu ben ik erg geĂŻnteresseerd naar dingen die ik niet mag missen in Vancouver. Ben je er geweest? Want vond jij erg leuk?
 
Zal ik aftrappen?
  • Huur bij het Vancouver Conventioncenter een fiets/tandem en fiets vanaf daar (tegen de klok in!) het Stanley Park rond.
  • Je hebt in North Vancouver twee leuke hangbruggen om te bezoeken en te wandelen. Capilano Suspension Bridge en de Lynn Canyon Suspension Bridge. (die laatste is gratis en wat minder "gecultiveerd" .
  • Verder is Vancouver een leuke stad om te bezoeken/winkelen, er hangt een fijne gemoedelijke sfeer.
  • Skyline fotograferen gaat goed vanaf de oever van North Vancouver. Lions Gate Bridge is ook een goede foto waard.
Zie reisverslagen voor meer info en foto's.
 
Terug
Bovenaan