America The Beautiful Annual pass van te voren aanschaffen?

T.Tim

Nieuw lid
Hallo allemaal.
Wij zijn van plan om in september voor een langere tijd door Noord Amerika te reizen en voornamelijk de westelijk gelegen National Parks te bezoeken. Ik heb begrepen dat het handig kon zijn om de America The Beautiful Annual Pass te kopen in plaats van alle entrees afzonderlijk te moeten betalen. Wanneer je niet uit de USA komt kan dit niet online en moet dit via een formulier met de post waarin je je credit card gegevens moet vermelden. Hier heb ik niet veel zin in. Ik las ook dat je hem in outdoor shops kan aanschaffen, dus we kunnen hem misschien ook aanschaffen wanneer we daar aankomen. Maar ik weet niet goed of er dan ook een risico is dat ze later in het jaar zijn uitverkocht bijvoorbeeld. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
 
Allereerst welkom op ons forum!

De jaarpas kan je bij elke ingang van elk nationaal park aanschaffen. Je kunt naar de ingang rijden en waar je de tickets kan kopen vraag je om de America the Beautiful pass. Meestal staan alle prijzen op het bord en de pas ook. Je kan de pas dan ook direct gebruiken.

Nederlandse bankpassen worden volgens mij niet allemaal overal geaccepteerd. Je kan het beste dan je CC gebruiken en/of cash meenemen.

Zeker niet vooraf bestellen, zonde van de verzendkosten! Je hoeft dus zelfs niet vooraf een winkeltje te zoeken.

Wil je meer weten over de pas?! Ik heb er ooit dit berichtje op de site over gemaakt.
 
Hallo allemaal.
Wij zijn van plan om in september voor een langere tijd door Noord Amerika te reizen en voornamelijk de westelijk gelegen National Parks te bezoeken. Ik heb begrepen dat het handig kon zijn om de America The Beautiful Annual Pass te kopen in plaats van alle entrees afzonderlijk te moeten betalen. Wanneer je niet uit de USA komt kan dit niet online en moet dit via een formulier met de post waarin je je credit card gegevens moet vermelden. Hier heb ik niet veel zin in. Ik las ook dat je hem in outdoor shops kan aanschaffen, dus we kunnen hem misschien ook aanschaffen wanneer we daar aankomen. Maar ik weet niet goed of er dan ook een risico is dat ze later in het jaar zijn uitverkocht bijvoorbeeld. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Kan je bij elk aangesloten NP ter plekke kopen. Ook via marktplaats zijn ze vaak te koop. Staan nl niet op naam. Zijn nooit uitverkocht
 
Dit is ook mogelijk met alle ‘marktplaatsproblemen’ inachtnemend maar zeker niet wat hier gepromoot wordt.

Uit moreel oogpunt verder geen tips & tricks hierover.

De inkomsten worden goed gebruikt en aan de fraaie natuur daar besteed. Op een hele reis van een paar duizend euro is het een druppel, vandaar dus geen marktplaatspromoties hier op het forum 😬
 
Terug
Bovenaan