Arches NP: timed entry reservation (tijdslot)

Guido

Moderator
Na Zion NP is Arches NP het volgende Nationale Park wat met een pilot komt. In 2022 zal je namelijk tussen 6:00 uur 's morgens en 17:00 uur in de middag een entry reservation moeten hebben.

Deze entry times reservation is kort gezegd een reservering voor een gebald tijdslot. Via de website recreation.gov moet je een reservering doen voor een bepaalde tijd waarbinnen je het park mag/moet betreden.

Lees ook het centrale topic over permits, loterijen en reserveringen.

Bron: Arches NP
 
Laatst bewerkt:
Hallo Guido, Wij zijn nu in Moab en gaan morgen naar Arches National Park. Hou er rekening mee dat dit jaar ook een tijdslot geregeld moet worden. Dit kan 3 maanden van te voren of de avond van te voren om 18.00 MDT. En ben er echt om 18.00 u bij, want het is nu 18.30u en de meeste kaartjes zijn al weg. Groetjes uit Amerika, Daniëlle
 
Wat goed om te horen dat er nog kaarten beschikbaar zijn de avond ervoor! Zelf had ik er een hard hoofd in dat de avond ervoor nog echt een mogelijkheid zou zijn. Ik zal de titel wat wijzigen aangezien het tijdslot waarschijnlijk wel zal blijven.

Wel leuk een reactie vanuit Moab! Mocht je meer tips en ervaringen hebben dan horen we het graag op het forum.
 
Tickets voor Oktober gereserveerd (y)

Prima gelukt de reservering vandaag. Ik zat strak om 16:00 uur klaar. Zag de tellertjes wel aflopen maar voor oktober misschien net minder hard dan in de zomer.
 
Terug
Bovenaan