Esta - ouders error?

Fen'Harel

Nieuw lid
Hi! Onze esta is binnen.
Heb alleen bij 1 van mijn ouders, onder het kopje wie zijn je ouders, alleen de 1e voornaam ingevuld. In het paspoort staan er meerdere. Is dit erg?

Thanks in advance!
 
Hi!

Begrijp ik goed dat je ESTA is goedgekeurd?

Belangrijker, begrijp ik goed dat je bij jouw ESTA slechts 1 voornaam van je ouders hebt ingevuld terwijl zij meerdere namen in hun paspoort hebben?
 
Hi!
Ja is goed gekeurd! Paspoort info en alles klopt ook gewoon goed.

Mijn ouders's esta staat gewoon goed op zijn 3 namen.

Maar ik heb, bij mijn eigen Esta, bij het kopje waar je info moet geven over je ouders, alleen zijn 1e voornaam erin gezet.
 
Ok mooi! 🎊

Ik ben er vrij zeker van dat dit geen enkel probleem is. Je mag de vraag ook beantwoorden met UNKNOW en volgens mij mag je ook alleen een achternaam invullen. Ik denk dat veel mensen niet eens de 2de 3de en 4de naam van hun ouders weten of hebben geen contact meer.

Volgens mij hoef je je nergens zorgen over te maken en als ze zelfs meegaan kan je het ter plaatse aantonen :)
 
Bij de toelichting van deze vraag staat ook "first given name" dus 1 voornaam is prima
Ah ja, klopt! Maar dat stond ook bij de eerste pagina geloof ik, van het paspoort als ik het goed heb maar als je er dan op ging staan met je muis stond er "all names"
Dus misschien daardoor mijn verwarring/stress :)
 
Terug
Bovenaan