Even voorstellen Daan

Daan

Nieuw lid
Ben vorig jaar voor de 2e keer in Amerika geweest.
Gaan graag weer, maar gezien de Corona weten we niet wanneer.
1e keer rondje auto gehuurd oost amerika gedaan start New York rondje gedaan Amerika grens over nasr Canada.
Familie bezocht, rondje gedaan en terug naar New York en naar huis.
2e keer kamper gehuurd en west amerika gedaan met de bekende parken.

vraag ik ben ook lid van https://verenigdestaten.info/ is dat niet een beetje van hetzelfde als deze pagina .

Daan
 
Hi Daan! Leuk dat je dit gloednieuwe forum gevonden hebt!

Je hebt al mooie reizen gemaakt dus. Met een camper staat ook nog op mijn verlanglijstje!

is dat niet een beetje van hetzelfde als deze pagina
Ja misschien wel, mooie site, ze hebben zelf mijn kaart met de nationale parken geplaatst, heel blij mee!

Deze website is gegroeid vanuit mijn liefde voor reizen door Noord-Amerika, fotograferen en uren surfen op internet. Het grote verschil met alle andere sites is dat deze van mij is :ROFLMAO:

Mijn website moet persoonlijkheid uitstralen, alles wat je leest en ziet heb ik sowieso zelf (mee)gemaakt en gefotografeerd.

Via dit forum hoop ik dat mensen hun ervaringen willen delen en andere willen helpen met vragen die ik misschien zelf niet kan beantwoorden. Uiteraard zijn al andere forums maar ik hoop toch onderscheidend te zijn dmv de gebruikte software. Ook zullen geregistreerde leden geen reclame banners zien zoals op andere forums........
 
Terug
Bovenaan