Even voorstellen: Ruud2004

Mijn naam is Ruud, forumnaam Ruud2004. Ik ben redelijk actief op andere Amerika c.q. Canada forums omdat ik denk dat mijn inbreng/reacties andere Amerika/Canada reizigers kan helpen met het samenstellen van hun reis naar deze twee mooie landen. Ik heb daar veel plezier in. Wij zijn Amerikagek gemaakt door familie die in Amerika zijn gaan wonen en hebben inmiddels zo'n 18 vakantiereizen (werk tel ik even niet mee) naar Amerika en/of Canada gemaakt.

Onze manier van reizen, wij plannen/boeken onze reizen altijd geheel zelf, hier komt nooit een reisbureau aan te pas. Eerst een vlucht en een huurauto, daarna een mooie route waarin we dan (vooraf) overnachtingen in boeken. Prijs/kwaliteit voor ons belangrijk is, het blijft een sport om voor een gunstige prijs goede vliegtickets, huurauto's en overnachtingen te scoren.

Wij zijn trouwens jaren terug gestopt met fotoalbums en leggen onze reizen vast in een blog. www.ruud2004.com Erg leuk om te doen, zo je reizen terug te zien en je ervaringen te delen met anderen.

Helaas zijn wij de afgelopen 2 jaar niet naar Amerika en/of Canada geweest, Covid-19 heeft aardig roet in het eten gestrooid. Voor 2022 richten wij ons nog wel op een reis naar de VS, maar hebben nog niets geboekt.
 
Hi Ruud welkom!

Leuk dat je lid bent geworden van dit nieuwe forum! We zijn beginnend maar ach wat maakt het uit :)

Zelf redelijk wat ervaring in Zuidwest-Amerika en Florida, maar zo vaak als jij bent geweest halen wij niet. Leuk dat je ook een website maakt over je reizen. Ik lees altijd veel blogs over belevenissen van de mensen. Zelf blog ik niet van dag tot dag maar schrijf wel graag onderdelen op om de mensen op weg te helpen en zo is deze website geboren.

Wij richten ons nu op Oostenrijk en Canada deze zomer en alles met annuleringen. Zo kunnen we op de valreep kiezen wat we doen. Ik hanteer dezelfde stijl als jullie, alles zelf plannen en reserveren. De sport voor gunstige prijzen herken ik wel šŸ˜‡

Nogmaals welkom en hopelijk veel plezier op dit forum!
 
Terug
Bovenaan