Even voorstellen: HHnA

Hallo mede Amerika fanaten (daar ga ik tenminste zomaar even vanuit)!

Ik ontving onlangs een berichtje van Guido over dit nieuwe forum. En wat is er nu leuker dan onder de mensen te komen met dezelfde passie (of in aanleg).
En registreren kan sowieso geen kwaad.

Ik heb mij hier geregistreerd onder de naam "HopHopnaarAmerika" en dat is een verwijzing naar mijn passie. Want mijn liefde voor Amerika is zo groot dat ik enige tijd geleden een YouTube kanaal heb opgestart waarin ik iedereen die het wil horen, vertel over dit prachtige land en vooral: wat een makkelijk land het is om doorheen te reizen. Met allerlei tips en tricks.

Ik ben inmiddels zo'n 13 keer in de VS geweest als toerist. De eerste keer 'Amerika gek' gemaakt door een vriend. Ik vind reizen enorm leuk en ik zou de hele wereld wel willen zien. Maar toch blijf ik telkens weer naar Amerika trekken. Omdat het zo leuk is, zo mooi is, zo makkelijk reist, zo herkenbaar is uit de films en de mensen er zo vriendelijk zijn.

Nou ja, ik hoef het jullie vast niet uit te leggen ;)

Ook ik ga hier vast weer mooie ideeën opdoen en veel leren. En misschien kan ik hier en daar ook nog wel iets uit mijn ervaringen delen. En je mag natuurlijk ALTIJD mijn video's op het YouTube kanaal bekijken! Hahaha.

Corné
Hop Hop naar Amerika
 
Hi Corné Welkom!

Leuk dat je je geregistreerd hebt! Het is nog een beetje rustig maar al het begin is moeilijk. Met juiste energieke mensen wordt het vanzelf een succes.

Net als jouw kanaal, ik heb inmiddels je introductie bekeken en alvast een stukje over het reserveren van Arches en Rocky Mountains. Allereerst complimenten. YouTube films maken is geen makkie maar dit is je zeker gelukt! Leuke stijl, fraaie montage, fijne stem en niet geheel onbelangrijk, goeie info en teksten, complimenten (y)

Misschien leuk om te embedden op het forum met een leuke introductie? Boven in de teksteditor zit een knopje media waar je een link in kan plakken. Hieronder een voorbeeld van je introductie.

 
Ha Guido,

Dank je wel voor het warm welkom!! En wat fijn dat je mijn YouTube kanaal waardeert. Ik kan idd beamen dat het een boel werk is. Maar ik gok zomaar dat in het forum ook best wat werk zit.

Het ziet er in ieder geval keurig uit met veel mogelijkheden. Ik hoop dat het snel nog meer gaat groeien en dat we elkaar lekker kunnen maken met Amerika reizen!!
 
Gelukkig heb ik nog niet zoveel last van spammers en vervelende mensen. Dus gelukkig nog niet heel veel werk.

Voor de rest ben ik ook een fanaat/verslaafde dus qua content altijd leuk om veel te schrijven en te lezen.

Dankjewel!
 
Terug
Bovenaan