Even voorstellen: Ellen

Ellen1308

Nieuw lid
Hallo mede Amerika-fans,

Ik ben Ellen, 47 jaar, al 17 jaar getrouwd met Maurice en moeder van 2 kinderen (meisje van 14, jongen van 11). Wij wonen in de provincie Utrecht.

Mijn eerste keer Amerika was een rondreis Florida in 1996 met mijn vriend (inmiddels mijn man). We hebben hier ook zijn oom en tante bezocht die in Miami woonden.

Hierna samen nog 3x Amerika bezocht: Westkust in mei 2002, New York in november 2002 (waar ik ten huwelijk ben gevraagd) en Noordoost Amerika/Canada in oktober 2005 (zwanger van onze dochter).

In 2017 met onze 2 kinderen een reis naar Florida gemaakt waardoor ook zij met het Amerikavirus zijn besmet. In 2018 rondreis Zuidoost Amerika gemaakt. 2019 weer naar Florida geweest en dit jaar zouden we van Seattle naar San Francisco reizen maar dat is dus helaas niet doorgegaan.

Van de laatste 3 reizen heb ik een blog bijgehouden. Ik zal eens kijken of ik die hier kan plaatsen.
 
Hi Ellen! Leuk dat je het forum gevonden hebt! Flink wat ervaring ook aan de overzijde van de grote plas!(y)(y)

Je kan via de instellingen je "handtekening" vinden. Hierin zou je een stukje tekst met een link naar je blog kunnen zetten als je wilt.
 
Terug
Bovenaan