Poll In welke richting moet je de Highway 1 kustweg rijden tussen San Francisco en Los Angeles?

In welke richting moet je de Highway 1 kustweg rijden tussen San Francisco en Los Angeles?

  • Van LA naar San Francisco

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    3

Guido

Moderator
Op diverse Facebookgroepen en Forums is er altijd discussie over de richting waarin je de kustweg Hwy 1, tussen LA en San Francisco, moet rijden. Vaak kom je de richting van SF naar LA tegen omdat je dan langs de oceaankant rijdt. Maar zijn er meer belangrijke variabelen?

Welke richting?

Mijn vraag is: "In welke richting moet je de Highway 1 kustweg rijden tussen San Francisco en Los Angeles en waarom?"

Kustweg Highway 1
 
Laatst bewerkt:
Persoonlijk maakt de route mij niet heel veel uit en vind ik andere zaken op de hele route, van de complete rondreis, belangrijker.

Ik volg graag de meute door de route te rijden van SF naar LA maar het moet uitkomen in mijn schema. Ik vind het namelijk veel belangrijker om in weekeinden en feestdagen bepaalde plaatsen te mijden. Las Vegas is bijvoorbeeld drukker en vooral duurder maar ook grote en kleinere nationale parken. Probeer bijvoorbeeld zeker een bezoek aan Yosemite te vermijden in een weekend of op een feestdag.

Ik bepaal de richting van de Highway 1 kustweg op basis van hoogtepunten en weekeinden. Zit er geen verschil in deze variabelen dan het liefst van SF naar LA maar eigenlijk maakt het mij persoonlijk weinig uit :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan