Redactie Administrator Forumleiding 15 apr 2024 #41 @Gwendyderidder ik zie een quote van de openingspost maar geen datum. Deze mag u nog z.s.m. aanleveren voor deelname.
@Gwendyderidder ik zie een quote van de openingspost maar geen datum. Deze mag u nog z.s.m. aanleveren voor deelname.
Guido Moderator 15 apr 2024 #42 Ik ga voor maandag 1 juli 2024. Uiteraard doe ik alleen voor de eeuwige roem mee en zal de prijs in dat geval alsnog verloot worden.
Ik ga voor maandag 1 juli 2024. Uiteraard doe ik alleen voor de eeuwige roem mee en zal de prijs in dat geval alsnog verloot worden.
Redactie Administrator Forumleiding 16 apr 2024 #43 Inmiddels is de inschrijving gesloten. Alleen @Gwendyderidder mag vandaag, 16 april, nog een datum aanleveren.
Inmiddels is de inschrijving gesloten. Alleen @Gwendyderidder mag vandaag, 16 april, nog een datum aanleveren.
Redactie Administrator Forumleiding 7 jun 2024 #44 Het lijkt erop dat we een winnaar hebben. Volgens officiele socialmedia kanalen lijkt de Tioga Pass te openen op 10 juni. Het is nog even wachten of het echt gaat gebeuren maar dan zal @Sylvia de grote winnaar zijn van de Tioga Pass Poule 2024!
Het lijkt erop dat we een winnaar hebben. Volgens officiele socialmedia kanalen lijkt de Tioga Pass te openen op 10 juni. Het is nog even wachten of het echt gaat gebeuren maar dan zal @Sylvia de grote winnaar zijn van de Tioga Pass Poule 2024!
Redactie Administrator Forumleiding 12 jun 2024 #45 @Sylvia Gefeliciteerd! Na enige research zien we nergens tegen berichten dus we kunnen je uitroepen als winnaar van de Tioga Pass Poule 2024! We zullen via een PB contact opnemen om de prijs te versturen. 🎉🎉🎉
@Sylvia Gefeliciteerd! Na enige research zien we nergens tegen berichten dus we kunnen je uitroepen als winnaar van de Tioga Pass Poule 2024! We zullen via een PB contact opnemen om de prijs te versturen. 🎉🎉🎉
Redactie Administrator Forumleiding 1 feb 2025 #46 De Tioga Pass Poule 2025 is geopend! Nieuwe ronde nieuwe kansen!