Even voorstellen Diana

dianarombouts

Nieuw lid
Hoi, ik ben Diana 56 jaar en kom uit Dordrecht. Inmiddels 8 keer in the States geweest samen met mijn hubbie. Helaas is hij in 2018 overleden. We hebben altijd roadtrips gemaakt . O.a Het noordoosten, zuid westen , de b Deep South, Florida, Ik hoop in april/mei weer te gaan. Net als zovelen werd mijn reis in mei geannuleerd. Vorig jaar heb ik een reis gemaakt naar Tanzania, maar miste toch het gevoel van thuiskomen! Ik hoop dat ik nog vele reizen naar de States kan maken. Misschien is het een idee om een onderwerp te plaatsen waar men eventueel reisgenoten kan vinden. Want ik zal vast niet de enige zijn die alleen is.
 
Laatst bewerkt:
Hi Diana! Welkom! Wat erg om te horen van je hubbie.......!:(

Wel lekker veel ervaring in de USA om te delen op dit nieuwe forum! Dat thuiskomen herken is wel. Na de landing uitstappen, even de ellende op de luchthaven en dan heerlijk op adem komen. Ik hoop snel weer naar de States te kunnen. Ik heb iets gepland in februari maar of dat door kan gaan.....

Goed idee voor die reisgenoten! Gooi het nu met alle liefde in een onderwerp of gebied waar je naar toe zou willen gaan. Ik zal dan later een apart forum maken en de reeds geopende onderwerpen dan verplaatsen, goed idee! (y)
 
Hi Diana, welkom! Leuk om te horen dat je nog steeds lekker op reis gaat, ondanks dat je, triest genoeg, je man hebt moeten verliezen!
Ik reis ook alleen of met vrienden, maar aan beide zitten voor en nadelen, zoals ook jij zult weten?
Groetjes, Mirjam
 
Hi Diana, welkom! Leuk om te horen dat je nog steeds lekker op reis gaat, ondanks dat je, triest genoeg, je man hebt moeten verliezen!
Ik reis ook alleen of met vrienden, maar aan beide zitten voor en nadelen, zoals ook jij zult weten?
Groetjes, Mirjam
Hi Mirjam, ik heb nog niet ervaren om alleen te reizen. Zie daar ook wel tegen op hoor. Maar het zal vast gebeuren een keer. Wie weet vinden we hier ook reisgenoten? Hopelijk kunnen we in het voorjaar weer die kant op.??
 
Terug
Bovenaan