Even voorstellen: Linda

SpaceAce

Nieuw lid
Hallo,

Mijn naam is Linda, 40 lentes jong en woonachtig in Den Bosch. Getrouwd met Martijn en leven samen met Tibbe & Lizzie ??

Mijn liefde voor Noord-Amerika is begonnen in 2004. Onze eerste kennismaking met de USA was in Florida. Mijn man (destijds nog 'mijn verkering' ? ) en ik hebben namelijk de gezamenlijke hobby 'pretparken & achtbanen' en Orlando is dan The Place to Be! Toch? Het was echt een geweldige vakantie. Ik heb dan ook nog een half jaar lang last gehad van heimwee. Serieuze heimwee waarbij de tranen echt tot aan mijn kin stonden. Nooit geweten dat zo iets bestond. Het was dan ook helemaal geen fijn gevoel. Beste medicijn: nieuwe USA-vakantie plannen!

Uiteindelijk (zo'n 18 Amerikareizen verder) hebben we 48 van de 50 staten kunnen 'aftikken'. Alleen Alaska & Hawaï zullen we ooit nog 'moeten' toevoegen aan ons lijstje. Onze vakanties zijn vanzelfsprekend vaak in combinatie met onze achtbanenhobby, maar uiteraard vergeten we de steden en Nationale Parken ook niet.

Hopelijk wordt alles snel normaal (ook in verband met mijn werk, maar dat terzijde)... Heb alweer een route klaar liggen ?

Groetjes!
 
Laatst bewerkt:
Hi Linda!

Welkom op ons forum! Leuk dat je het gevonden hebt!

Heb je echt al zoveel staten gezien?!? Gaaf zeg! Die achtbanen verslaving herken ik niet haha. Maar ik mis Amerika zeker wel! Ik probeer er elk jaar te komen en vandaf komende jaren, wanneer alles ‘normaal’ is misschien wel vaker.

Nogmaals welkom!
 
Dank je Guido!

Yep... 48 staten ? Wel met een kleine kanttekening. Drie daarvan zijn we alleen doorheen gereden (Kansas, West-Virginia en Rhode Island). Niet iedereen vindt dan dat je ze ook mag afvinken. Persoonlijk vind ik dat wel ? Statenbord gezien en voorbij gereden, dus staat bezocht ? Maar zonder die drie, houden we er nog 45 over.

Wij bezochten de laatste tijd Amerika ook vaker dan één keer per jaar. De 'verslaving' wordt eigenlijk alleen maar groter en groter.
 
Haha ik zou ze ook tellen! ?

Mijn verslaving ook zo begonnen, heb er zelfs een website over gemaakt! ?

Ideaal! Je kan er dus een hoop over vertellen! ??
 
Terug
Bovenaan