Even voorstellen: Marieke

Marieke G

Nieuw lid
Hallo allemaal,
Ik ben sinds vandaag aangesloten bij dit forum. Ik ben Marieke, 52 jaar en communicatiemedewerker bij de overheid. Toen ik 11 jaar was, ben ik voor het eerst naar de US gegaan met mijn ouders. Daar heb ik Chicago, Indiana en Ohio verkend tijdens een familiebezoek. Mijn huwelijksreis hebben wij in Florida doorgebracht Later ben ik tijdens een studiereis (ik werkte bij een reisbureau) nog een keer naar Florida geweest met een cruise naar de Bahama's. Daarna nog twee keer Canada gedaan met een camper, eerste keer met mijn man, tweede keer met ons gezin.
In september 2021 staat voor ons een maandje nationale parken op de agenda, ook weer met ons gezin. We starten in Salt Lake City en maken een lus richting San Francisco. Hopen dat het allemaal door kan gaan.
We zijn voor deze reis natuurlijk op zoek naar mooie campgrounds, leuke hikes en andere mooie pareltjes die we niet mogen missen, liefst ook wat minder toeristisch/bekend.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en denk ook graag met jullie mee.
Groetjes van Marieke
 
Hi Marieke! Welkom!

Leuk dat je de weg naar het forum gevonden hebt! Genoeg ervaringen aan de andere kant van de plas zie ik. Jullie geplande reis zal ook fantastisch worden, het zuidwesten is zo prachtig :love:

Helaas heb ik weinig tot geen ervaring met campground, hopelijk kunnen andere leden en voorbijgangers je daarmee helpen.
 
Terug
Bovenaan