Welk hotel in Las Vegas?

Guido

Moderator
Las-Vegas-bord-sign-800x-IMG_6359-600x600.jpg.webp
Ik ben zelf meerder keren in Las Vegas geweest en alleen in het Luxor en in Treasure Island overnacht. Dit waren prima hotels voor een paar nachten Las Vegas.

Wat vind jij nu een top hotel of juist niet? De meeste mensen die voor het eerst naar Las Vegas gaan zullen misschien door de bomen het bos niet zien wat betreft de hotels. Hotel op de Strip of jij van de Strip af? Overnachten in Downtown Las Vegas? Waarvind je de beste zwembaden om lekker te ontspannen of af te koelen van de warme stad?

Ik en vele lezers zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen!?

Links​

 
Laatst bewerkt:
Wij zijn meerdere malen in LV geweest en hebben overnacht in het voormalige Sahara, het Stratosphere en het Tropicana. Het Sahara (bestaat inmiddels niet meer) en Stratosphere liggen aan het eind van de strip, niet echt ideaal. Het Sahara was toen een deal en het Stratosphere boekten we voor een (zeer) goedkope overnachting. Kwamen laat aan en gingen vroeg weg, je kan/mag je als hotelgast wel gratis in hun Stratosphere Tower).
Tja, dat ze het Sahara hebben opgeblazen begrijp ik wel, was een van de oudste hotels aan de strip. Beetje afgeleefd allemaal. Wel het enige hotel ooit dat doorhad dat we drie kids op de kamer hadden en er iets van vonden :D

In het Tropicana (geboekt met Avios) zijn we drie nachten verbleven om een beetje te relaxen. Een fijn schoon hotel dichtbij waar het allemaal gebeurt. Lekkere tuin met zwembad en voldoende ligbedjes. Zonder 20 Dollar trick kregen we een mooie ruime kamer met uitzicht op het vliegveld. Zou ik zo weer boeken.

Downtown LV was leuk om Freemontstreet door te lopen (ga eten bij de Heart Attack Grill), maar zou er nooit willen verblijven. In de naastgelegen straatjes en parkeergarages hing een onguur sfeertje met veel junks, zwervers en ander gespuis die daar niet door de diverse hotel security werden weggejaagd.
 
Terug
Bovenaan