Rondreis Denver 10 dagen

Guido

Moderator
Afgelopen weken ben ik bezig geweest met een kleine extra rondreis dit jaar. Deze zomer (2023) gaan we drie weken naar West-Canada maar gelukkig kan ik nog een keertje de grote plas over dit jaar.

Deze reis wordt weer erg speciaal, want 10 dagen door het zuidwesten reizen vanuit Denver is natuurlijk erg (te)kort. Inmiddels ben ik al vaker in Amerika geweest en voor een extraatje is 10 dagen erg mooi. Deze reis gaat niet alleen via een alternatief rondje maar staat grotendeels in het teken van de ringvormige zonsverduistering 2023. In een eerdere fase wilde ik ook de Formule 1 race van Las Vegas bezoeken maar de prijzen van de toegangskaarten zijn zo enorm hoog dat we die logischerwijs niet gaan bezoeken.​

Rondreis Denver 10 Dagen​

De rondreis duurt slechts 10 dagen dus er we moeten keuzes maken en dingen laten liggen die je eigenlijk "moet" bezoeken. We zullen grofweg de onderstaande route rijden.​
  • Denver​
  • Moab​
  • Monument Valley​
  • Cotez​
  • Durango​
  • Farmington (zonsverduistering)​
  • Denver​

Todo?​

Nu is de hamvraag, wat mogen we echt niet missen qua "Hidden Gems"? Uiteraard bezoeken we de highlights in de Nationale Parken en Monument Valley. We zullen uiteraard ook met de stoomtrein Durango naar Silverton.

Wat moeten we echt bezoeken langs deze route?

Wat kost deze rondreis vanuit Denver​

Veel mensen willen weten wat een rondreis als deze kost. Komende periode zal ik dit gaan bijhouden in dit onderwerp. Vliegtickets, huurauto, hotel, brandstof en uitjes zal ik hieronder allemaal gaan benoemen.

1685264525485.png
 
Terug
Bovenaan